بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


در تعطیلات ناخواسته لیگ؛به تیمتان آرامش را هدیه کنید

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/08/3545_orig.jpg

استقلال در 6 بازی 3 گل دریافت کرده!اگر بازی با سایپا را فاکتور بگیریم(اشتباهات فردی حنیف و سید مهدی که منجر به گلهای سایپا شد)در 5 بازی دیگر خود 1 گل دریافت کرده!بیگ زاده هم یکی از بازیکنان فیکس این 6 دیدار اخیر بوده!پس خط دفاع استقلال نمره قبولی میگیره!شماهای که استقلال هنوز به تیمی از جناح چپش برای گل زدن راه نداده،اینطوری می تازید!اگر بیگ زاده دو تا اشاباه مرگباری چون اشتباه حنیف در بازی با سایپا و یا ... بکنه،چکارش خواهید کرد!

دست از سر این بچه بر دارید!بخدا در شش بازی با استرس بازی کرده این نتیجه خط دفاعی بوده!اگر با آرامش بازی کنه مطمئنا در فاز هجومی خیلی بهتر خواهد شد.باید فعلا به بازیکنان تیم آرامش را انتقال بدهیم نه...!استقلالیها 22 روز تعطیل هستند،اگر با این روش و این انتقادات آرامش روحی و روانی تیم را می خواهید بهم بزنید،مطمئنا نتیجه معکوس آن را خواهیم دید.
نکته:
بیگ زاده عنوان کرده از روی خستگی و بخاطر اینکه تیم گلی دریافت نکنه توپ را شوت کرده تا حداقل خیال خودش را از این جهت راحت کنه!این نشان از تعصب و صد البته فشار و استرس های ناشی از سوی انتقادات هواداران به وی بوده!اما اگر همین شوت باری به هر جهت کات بر می داشت و وارد دروازه قرمزها میشد،هم اکنون داشتید قربان دست و پای بلورین بیگ زاده می رفتید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,استقلال,حواشی بعداز دربی,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com